Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 7 lipca 2017

Czekoladowniki z przydasiami.

     Czas zaprezentować nasze czekoladowniki, które przygotowałyśmy 
i wysyłałyśmy wypełnione przydasiami.



Udział brały:
* Anger 
* szczęśliwy zakątek 
* Agulek
* Jania
* Bożena G

W wyniku losowania powstały pary.

szczęśliwy zakątek dla Agulek:





Agulek dla Bożena G:




Bożena G dla Jania:




Jania dla Anger:




Anger dla szczęśliwy zakątek:




Dorzuciłam coś dla osłody, bo nawaliłam
 - wysłałam w środę zamiast w poniedziałek lub we wtorek.


Na upały ten pudding jest w sam raz, gdyż wystarczy dodać zimnego mleka, pomieszać i gotowe.
Dorzuciłam też fikuśny wazonik.

Trochę trwało zanim dodałam podsumowanie, bo spędzamy czas na wojażach.
Wczoraj byliśmy w Poznaniu.
Bardzo lubię tam jeździć, bo stosunkowo blisko 
i jest tam wiele ciekawych miejsc, atrakcji turystycznych.
Zdjęcia dodałam na fejsbuniu.

Co zobaczyliśmy, zwiedziliśmy, gdzie byliśmy?
* Poznańska palmiarnia.
Mnóstwo roślinności z różnych stref klimatycznych i akwaria pełne egzotycznych ryb.
Świetne miejsce!!! A jak super się oddycha.
Sąsiadująca z palmiarnią kawiarnia to bardzo wyjątkowe, piękne, ciekawe i klimatyczne miejsce. Jakby było się wciąż w palmiarni.
* Park Wilsona. 
Dawny zamek cesarski obecnie centrum kultury.
Rewelacyjne Muzeum Powstania Poznańskiego - Czerwiec 1956
Byłam mile zaskoczona, bo było tam sporo młodzieży naprawdę zainteresowanej tematem. Oglądali, czytali, przeglądali stare dokumenty.
Ekspozycja stała dokumentuje pierwsze w PRL masowe wystąpienie społeczeństwa przeciwko władzy komunistycznej. Na wystawie zaprezentowano około 200 fotografii ukazujących przyczyny wystąpienia poznańskich robotników, wielotysięczny wiec z udziałem mieszkańców Poznania w rejonie zamku cesarskiego (wówczas siedziby miejskiej rady narodowej) oraz gmachu ówczesnego komitetu wojewódzkiego PZPR, przejście grup demonstrantów pod więzienie i uwolnienie więźniów, zniszczenie urządzeń zagłuszających Radio Wolna Europa (na budynku ZUS), walki pod gmachem Urzędu Bezpieczeństwa, wkroczenie wojska i pacyfikację miasta. Prezentowane są również pamiątki po zamordowanych w trakcie zajść, m.in. najmłodszym (13 - letnim) Romku Strzałkowskim.
Wystawa stała: Powstanie Poznańskie w dniu 28 czerwca 1956 roku.
Jedno z najfajniejszych i ciekawszych miejsc. Polecamy!!!
Rafał (mężuś) super wyglądał na mównicy, czy w tajemnicy słuchający radia wolna Europa.
Chwilę spędził w celi więziennej.
Zamek królewski - muzeum sztuk użytkowych.
* Muzeum archeologiczne
Żałujcie, że nie widzieliście miny Rafała, gdy zaczęłam pędzelkiem odkrywać szkielet 
Bawiłam się w archeologa.

3 komentarze:

  1. :) Bardzo się cieszę z wymianek, które organizujesz ponieważ przebiegają bezproblemowo, a prezenty otrzymane są rewelacyjne.Wszystkie uczestniczki bardzo się postarały:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wam obu moje miłe dziękuję za miłe komentarze!!!

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!