Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 12 lipca 2017

Mała rzecz, a jak cieszy :-).

     Myślałam, że zacznę skakać i piszczeć z radości, gdy listonosz zapukał do naszych drzwi. Wręczył 3 małe liściki i powiedział: "3 Chińczyki". 


Domyśliłam się, że to wykrojniki kupione na Aliexpress. 


Spory misio, owalne ramki z przeszyciami, ciuchcia i wagon, 3 słonie, budka z ptaszkiem.



Zakupy na Ali zrobiłam pierwszy raz.
Jedne 27.6, a drugie 29.6.
2 tygodnie i dostaję pierwsze wykrojniki. Bardzo szybko.
A owalne ramki wysłano jako ostatnie. Najpóźniej, bo 1.7.

Wycięłam moje nowości i jestem zadowolona. 
Z wykrojnikami nic się nie stało. Są całe, nie pękły, nie wygięły się. Tną dobrze.

4 komentarze:

  1. Gratulacje, bardzo szybko dotarły :) Słodziaki kupiłąś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szybko przyszły, ekspresowa wysyłka;)
    A scrapki są super:) Zwłaszcza ciuchcia:)
    Możesz teraz szaleć z maszynką

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się ciesze, że wykrojniki zaczęły dochodzić i to tak szybko. Przydadzą się, bo na początku sierpnia moja siostrzeniczka kończy roczek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również uwielbiam alli, odkąd je odkryłam to wciąż na nim szaleję :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!