Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

piątek, 11 sierpnia 2017

Co ma ze sobą wspólnego skarpetka, sen, sznurek i serwetka?

     Miałam zrobić kartkę z okazji chrztu, ale ja jak to ja idę do sklepu po spodnie, a wracam z torebką, albo butami, czy bluzką. Powstała kartka z dzieciątkiem, z okazji narodzin dziecka.


Wykorzystałam wykrojniki kupione na Ali
(sznurek z dziecięcym praniem, dziecko, serwetkę i napis).

Widzę tu kilka słów na S, a więc powstała sierpniowa kartka :-).
Na S jak sierpień: sznurek, serwetka, skarpetki, sen.
Nie widać płci dziecka to może to być synek lub siostrzyczka.
Może przerobię bluzeczkę na sweterek. Żartuję. 

2 komentarze:

  1. Ha, ha, no tak wszystko na S, więc jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kolorowa i wesoła kartka:) Super wykorzystałaś swoje scrapki:)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!