Tworzenie to moja pasja

Tworzenie to moja pasja

środa, 2 sierpnia 2017

Sierpień i pierwsza kartka.

     Uśmiałam się widząc tę kartkę. 
Jest bardzo ładna, fajna, ciekawa, urocza, wesoła i kolorowa.
Gdybym była dzieckiem bardzo bym chciała taką dostać.
Nie, nie tylko jako kilkulatka :-).


Chodzi o słonia. 
I moją kartkę urodzinową dla siostrzeniczki, która akurat dzisiaj kończy roczek.  
Z myślą o małej jubilatce kupiłam na Ali mój pierwszy wykrojnik - właśnie słonia.
Zobaczyłam go i stwierdziłam, że musi znaleźć się na kartce urodzinowej dla Olki.
Chciałam zgłosić moją kartkę ze słoniem, ale nie zdążyłam.
Jania zrobiła to szybciej :-).

1 komentarz:

  1. :) Aniu, słonie to towarzyskie zwierzęta, nie lubią samotności, więc czekamy na drugą słoniową kartkę :) Jeden słonik dla Julki, a drugi dla Olki :)

    OdpowiedzUsuń

Wielkie dzięki za odwiedziny i komentarze! Pozdrawiam Ania (AnGer)! Miłego dnia!